bir ricam var sizden kara geceler
maziden bir güne götürün beni
içinde gül kokan annecim olsun
neşeli yıllara götürün beni…
yüreğim dumanlı , gözüm yaş olsun
öyle ağlayayım… kış ,bahar olsun
ayağımda kara lastikler olsun
babamlı yıllara götürün beni…
saklambaçta ebe, olup sayayım
kumda oynayayım, buzda kayayım
lastik top sektirip, ip atlayayım
çocukluk çağıma götürün beni…
misket oynayayım, aşık atayım
dere dere gezip balık tutayım
top peşinde koşup yorgun yatayım
deli yıllarıma götürün beni
zemheri kış olsam , saatler donsa
kardan adam olsam ,kargalar konsa
saklambaç oynasak ,sevdiğim bulsa…
sevdalı yıllara götürün beni
Mahir Toksoy